Dank je wel voor de leuke en interessante trainingsdag. Ik heb zoveel geleerd, echt heel fijn. Ik ga dit ook thuis bij mijn kinderen toepassen.

Julia, telefoniste Bouwbedrijf

Interessant, ook voor thuis

Wat een superleuke dag was dit! Ik wist niet wat ik precies moest verwachten, dus ging er blanco in. We waren met 8 nieuwe collega’s, heel leuk om elkaar zo wat beter te leren kennen en ondertussen hele nuttige handvatten te krijgen over wat de organisatie van ons verwacht (missie/visie) en hoe we ‘nee’ kunnen zeggen als ons dingen gevraagd worden waar we niet voor zijn opgeleid of die we niet mogen doen. Omdat ik graag help (en dat zie ik bij mijn collega’s ook) vond ik dat altijd zo moeilijk! We hebben tijdens de training veel gelachen, wat er voor zorgde dat iedereen wel een verhaal deelde en heel open was. Bibian, ik hoop dat ik nog eens een training mag volgen bij jou, bedankt!

Liesbeth, medewerker Zorgorganisatie

Leuke, leerzame training!

Door de training Klant Gericht Werken begrijp ik veel beter waarom en hoe mensen reageren. Ten eerste leerde ik naar mezelf kijken, hoe doe ik dit? Hoe communiceer ik? Wat neem ik gewoon aan en check ik wel of dit werkelijk zo is voor mijn klant? Ik merk dat, wanneer nu ik mijn houding en communicatie aanpas, het contact veel soepeler verloopt en ik eigenlijk veel meer lol in mijn werk heb.

Tessa, verzorgende Ziekenhuis

Meer begrip