Bibian bij JenZ-tv op Zo’ndag
Wat is klantgericht gedrag en waarom is het belangrijk? Tijdens deze training krijgen deelnemers meer inzicht in de manier waarop zijzelf communiceren en overkomen op de klant en leren zij de klant centraal te stellen en zichzelf daarmee als hét visitekaartje van de organisatie neer te zetten.
Wie de klanten ook zijn, in alle gevallen staat de tevreden klant op één. Men leert over klantcontact, non-verbale signalen en lichaamstaal. Men leert om zichzelf, waar nodig, in de ander te verplaatsen. Goed luisteren, samenvatten en doorvragen met als doel de klantbehoefte te doorgronden.
Download hier de brochure.
SPACE
KGW
Deze training is bedoeld voor alle medewerkers die te maken hebben met klanten, cliënten, zorgvragers, gasten, bezoekers etc. en is ook heel geschikt als teamtraining, want je collega’s zijn natuurlijk jouw interne klanten.
Bijvoorbeeld medewerkers; binnen de zorg, binnendienst, klantsupport, balie, secretariaat, administratie, facilitair, magazijn, chauffeurs, monteurs etc.
Deze training wordt aangepast aan doelgroep en organisatie. Aandacht voor missie, visie, kernwaarden en bepaalde gedragscodes kunnen onderdeel zijn van deze training.
SPACE
KGW
Kennis van klantgericht vs klantvriendelijk gedrag. Tijdens deze training krijgen deelnemers meer inzicht in de manier waarop zijzelf communiceren en overkomen op de klant.
Deelnemers leren hoe zij de klant centraal kunnen stellen en zichzelf daarmee als hét visitekaartje van de organisatie neer te zetten.
Het resultaat zijn de tevreden klanten.
SPACE
KGW
Dit is een 1-daagse training.
INHOUD TRAINING
Definitie van klantgerichtheid
- Wat is klantgerichtheid?
- Externe vs. interne klantgerichtheid
- Verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
- Koppeling mogelijk met missie, visie, kernwaarden etc.
Communicatie
- Kennismaking met DISC
- Communicatiemodel en ezelsbruggetjes
- Bewustzijn van eigen communicatiestijl, houding en gedrag
- Houding en sensitiviteit naar klanten
- Omgaan met weerstand en emotie
- Feedback geven en ontvangen
Klantgerichte denk- en werkwijze
- Klantperspectief centraal stellen
- Wie ben jij?
- Wie is jouw klant?
- Omgaan met verschillende klanttypen
- Proactieve houding aannemen
Praktijksituaties en -voorbeelden
- Inbreng eigen casussen
- Koppeling met de praktijk
Het programma wordt afgesloten met een evaluatie en een deelname certificaat. Na afloop ontvangen deelnemers de theorie in (digitale) boekvorm als naslagwerk.
Space
KGW
€ 300,– p.p. (op basis van minimaal 8 deelnemers).
Alle prijzen op deze site zijn exclusief BTW, locatie, catering, reis- en parkeerkosten.
Inbegrepen:
- intakegesprek
- Voorbereiding
- Trainingsmaterialen
- Aanpassing organisatie wensen
- Terugkoppeling aan opdrachtgever
- Schriftelijke samenvatting eindevaluaties
- Hulp bij inhoudelijke vragen tot 1 jaar na het programma
Space
KGW
Tijdsinvestering:1 dag van 9.00 – 17.00 uur (of aangepaste tijden in overleg)
Deelnemers dienen te beschikken over een mobiel of tablet
Deze training is enkel Incompany of op door opdrachtgever aangewezen locatie beschikbaar.
- Voor wie?
-
SPACE
KGW
Deze training is bedoeld voor alle medewerkers die te maken hebben met klanten, cliënten, zorgvragers, gasten, bezoekers etc. en is ook heel geschikt als teamtraining, want je collega’s zijn natuurlijk jouw interne klanten.
Bijvoorbeeld medewerkers; binnen de zorg, binnendienst, klantsupport, balie, secretariaat, administratie, facilitair, magazijn, chauffeurs, monteurs etc.
Deze training wordt aangepast aan doelgroep en organisatie. Aandacht voor missie, visie, kernwaarden en bepaalde gedragscodes kunnen onderdeel zijn van deze training.
- Wat levert het op?
-
SPACE
KGW
Kennis van klantgericht vs klantvriendelijk gedrag. Tijdens deze training krijgen deelnemers meer inzicht in de manier waarop zijzelf communiceren en overkomen op de klant.
Deelnemers leren hoe zij de klant centraal kunnen stellen en zichzelf daarmee als hét visitekaartje van de organisatie neer te zetten.
Het resultaat zijn de tevreden klanten.
- Programma
-
SPACE
KGW
Dit is een 1-daagse training.
INHOUD TRAINING
Definitie van klantgerichtheid
- Wat is klantgerichtheid?
- Externe vs. interne klantgerichtheid
- Verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
- Koppeling mogelijk met missie, visie, kernwaarden etc.
Communicatie
- Kennismaking met DISC
- Communicatiemodel en ezelsbruggetjes
- Bewustzijn van eigen communicatiestijl, houding en gedrag
- Houding en sensitiviteit naar klanten
- Omgaan met weerstand en emotie
- Feedback geven en ontvangen
Klantgerichte denk- en werkwijze
- Klantperspectief centraal stellen
- Wie ben jij?
- Wie is jouw klant?
- Omgaan met verschillende klanttypen
- Proactieve houding aannemen
Praktijksituaties en -voorbeelden
- Inbreng eigen casussen
- Koppeling met de praktijk
Het programma wordt afgesloten met een evaluatie en een deelname certificaat. Na afloop ontvangen deelnemers de theorie in (digitale) boekvorm als naslagwerk.
- Investering
-
Space
KGW
€ 300,– p.p. (op basis van minimaal 8 deelnemers).
Alle prijzen op deze site zijn exclusief BTW, locatie, catering, reis- en parkeerkosten.
Inbegrepen:
- intakegesprek
- Voorbereiding
- Trainingsmaterialen
- Aanpassing organisatie wensen
- Terugkoppeling aan opdrachtgever
- Schriftelijke samenvatting eindevaluaties
- Hulp bij inhoudelijke vragen tot 1 jaar na het programma
- Praktisch
-
Space
KGW
Tijdsinvestering:1 dag van 9.00 – 17.00 uur (of aangepaste tijden in overleg)
Deelnemers dienen te beschikken over een mobiel of tablet
Deze training is enkel Incompany of op door opdrachtgever aangewezen locatie beschikbaar.

























