Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat een groot deel van de professionals worstelt met het managen van tijd en taken. Sinds 2005 train en coach ik deelnemers op dit specifieke gebied.
Het effectief omgaan met e-mail en agenda zijn cruciaal voor het verhogen van je persoonlijke effectiviteit. Dit hoort tot de basis van waaruit jij als professional jouw resultaten haalt. Logisch eigenlijk, want met een mailbox met 20.000 mailtjes en een agenda volgepropt met dubbele afspraken verlies je het overzicht en de regie.
In de E-learning Hoge Impact Effectiviteit Training leer ik je, via een praktische methodiek, je werkplek opruimen, je mail structureren, realistisch plannen en concreet te communiceren. Bewust ja/nee zeggen, regelmatig ‘uit’ staan en met voldoening op je werkdag terugkijken, zorgt voor energie en inspiratie.
Want als de werkdruk verdwijnt en het werkplezier terugkeert, is er weer ruimte voor díe dingen, die jouw werk nou juist zo leuk maken.
Tijdens de persoonlijke coachingsessie(s) zoomen we in op jouw individuele situatie, kijk ik naar (werk)gewoontes die niet effectief zijn en geef ik je handvatten, tricks en tools om de dingen anders te doen.
Zo haal jij je resultaten met veel meer gemak en plezier.